miercuri, 11 aprilie 2007

Adevărat că a înviat!

Am revenit dupa o cură zdravănă de somn, cozonac şi prăjitură. Oricât de ciudat ar părea, anul ăsta am sărit peste partea cu ouăle roşii şi n-am halit nici unul. Deşi am ciocnit vreo 2-3. Şi, fericit fiind că am avut şi ziua de ieri liberă, am revenit şi pe blog.

Au fost alţii mai nefericiţi care n-au avut atâtea zile libere şi alţii care, şi mai nefericiţi au muncit chiar de Paşte:

Potrivit unui sondaj realizat de Neogen, 21% dintre angajati au lucrat in timpul Sarbatorilor de Paste.
Alti 7% au avut parte de un program mai scurt, in timp ce 62% au sustinut ca firmele la care lucreaza sunt inchise de sarbatori. 10% au apelat la zile libere pentru a sarbatori. In aceste cifre se incadreaza angajatii din sistemul sanitar, transporturi publice, comert, mass-media - divertisment, farmacii si altii, ale caror servicii sunt indispensabile in aceste zile. - Gardianul
Pe cei din transportul în comun, farmacii, spitale sau altele, "indispensabile", îi înţeleg că n-au avut cum să-şi ia liber. Deşi nu ştiu cum i-au chestionat ăia de la Neogen. Pentru că bănuiesc că sondajul a fost făcut online. Sau poate, nu? Ceilalţi, care au muncit de Paşte, au avut tot timpul din lume să răspundă la un chestionar online.

Şi au avut prea mult timp de pierdut, toţi cei care au lucrat de Paşte. Din moment ce analytics-ul nostru a înregistrat în ziua de luni o cerere fabuloasă pentru chestia asta.



Pentru că foarte mulţi români au căutat în a doua zi de Paşte exact asta :"urari de Pasti". Iar cu titlul genial :) postat de Alina şi cu un google foarte prietenos, am ajuns în top 100 pe trafic.ro, la un moment dat.

Atunci, dacă se pierde atât de mult timp pe net cu social networking, în timpul serviciului, de ce nu-şi iau românii trei zile libere de Paşte, cât e sărbătoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu