luni, 2 aprilie 2007

Romania mea

In Romania astazi se intampla lucruri interesante. Tariceanu a propus un guvern impreuna cu UDMR-ul. Boc striga ca rupe Alianta la tribunal. PSD-ul zice ca sprijina guvernul liberal da cu conditii. Si in toata intortochiala asta cei mai castigati sunt PNG-istii. Ce a facut PNG-ul in ultimii doi ani de are 11% in sondaje(www.insomar.ro)? Nimic. Pur si simplu au stat cuminti(aia care or fi ca in afara de Gigi si Dan Pavel eu nu stiu pe altcineva din partidu asta) si i-au lasat pe altii sa lucreze pentru ei. Adica pe toate celelalte partide politice din tara asta. Si acum culeg rezultatele lipsei de efort. Asta e Romania din ziua de azi. O Romanie care se indreapta cu pasi siguri spre un Parlament in care riscam sa avem un 22% al partidelor extremiste. Pentru ca si PRM-ul mai are inca 11% in sondaje. Si uite asa ne jucam noi de-a democratia. Astia sunt romanii din Romania. Sunt oameni care acorda 22% din voturi partidelor anti-sistem. Sunt oameni care nu stau sa analizeze miscarile pe care le fac partidele pe scena politica. Sunt oameni ca s-au saturat si care vor altceva. Ce daca acel altceva nu e o varianta viabila? Macar aia nu au mai fost p-acolo, pe la guvernare. Sa le dam si lor o sansa.... Si cei care se cred telectuali si care STIU, nu par sa bage de seama ca le stau astia 22% in coaste si ca risca sa nu mai calce prin Parlament(unii dintre ei). Sunt telectuali care cunosc nevoile acestei tari, oameni capabili care se preocupa de probleme importante ale acestei Romanii. Nu asa imi imaginam Romania mea atunci cand am inceput si eu sa pricep cum e cu democratia, tranzitia si altele care va sa vina. Romania mea e altfel. Poate prea idilica si perfectibila. Dar foarte departe de ce vad azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu