luni, 2 aprilie 2007

Si iata GUVERNUL

S-a confirmat stirea din Jurnalul National.... Trist.... Si pe langa asta Rus, alias vicepresedinte PSD si liderul grupului de la Cluj, zice ca sustine guvernul. E drept, conditionat, dar il sustine. Deci tocmai am aflat ca vom fi condusi de o haita de incompetenti, scosi fortat de pe unde se putea, de parca nu mai existau oameni in PNL. Brusc nu mai imi vine sa rad. De loc. Ma apuca plansul. Cam asta e Romania. Cineva, nu mai imi aduc aminte exact cine, zicea ca fiecare tara are conducatorii pe care ii merita... Asta e Romania? Astia suntem? Emigrez!

Un comentariu:

http://prodan.wordpress.com spunea...

clar!
incompetenţi majori!!
aşa am avut şi eu impresia - cel puţin jumătate dintre ei sunt scoşi din joben din eşalonul secund.
o mârlănie enormă. bunăseama tre să emigrăm.

Trimiteți un comentariu