sâmbătă, 2 iunie 2007

Revenire

Dupa o perioada de vreme in care am fost plecata, in luna de miere(tin sa mentionez) am dat si io cu ochiu prin presa si pe la televizor sa vad ce se mai intampla prin Romanica noastra. Si uite cum nu ma surprinde absolut deloc ce se mai intampla pe aici. Ca doar nu am trait cu impresia ca va pierde Baselu referendumu' sau ca se desteapta clasa polica in astea doua saptamani cat am fost eu plecata. De referendum stiam, doar a fost in ziua nuntii mele. Cand era petrecerea mai in voga, prin fata pe la restaurant, trec unii cu un megafon din care se auzea in draci urmatoarea chestie: "Ati votat cu marinaru', va multumeste primaru'". Bun, prostia nu are limite si nu ne mai mira incultura celor care se strang in jurul domnului presedinte, ca doar cine samana se aduna. Dar ce a urmat dupa e de toata groaza. Nimeni nu recunoaste ca a pierdut la referendum, ba chiar isi fac planuri de guvernare. Bravo taica, da de autodizolvarea Parlamentului nu a auzit nimeni? Pai nu! Ca a noastra Constitutie nu pomeneste de asemenea marsavii, ca doar domnii parlamentarii nu trebuie tresi la raspundere. PD-ul face motiune si "ups", Fluturasul e de doua ori pe foaie! Mai sa fie! Chestiuni demne de luat in seama si de comentat, dar asta dupa o aprofundare a subiectelor, caci nu avusei timp sa ma lamuresc chiar cu toate. Oricum, Romania ramane o tara intriganta si interesanta in care merita.....(Nu stiu inca ce merita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu