miercuri, 6 iunie 2007

Senzational! - Inca o sinucidere la Cluj!

Un tânăr de 19 ani s-a aruncat de la balcon, pentru că profesoara cu care avea
relaţii amoroase a încercat să pună capăt relaţiei. O săptămână mai târziu, un
elev de 14 ani s-a spânzurat de un copac, într-un parc din Capitală. La câteva
zile, într-o comună harghiteană, o adolescentă şi-a luat viaţa pentru că
părinţii nu voiau s-o mai lase la şcoală. Acest şir de drame a culminat ieri cu
o sinucidere şocantă chiar şi pentru specialişti. Două surori gemene, în vârstă
de 24 de ani, s-au spânzurat, îmbrăţişate, într-un parc din Cluj. (Adevarul)
Aseara m-am pus in pat hotarata sa imi tin promisiunea facuta acum cateva zile si anume sa vad ce naiba se mai intampla in Romania. La 100% se povestea despre refacerea Aliantei DA si despre cererea lu' Baselu' de a avea un guvern PD - PLD - PNL. Sec..mergem mai departe. Si mutam pe Antena 3, unde la dl Gadea, invitat Cristian Tudor Popescu. Imi place omul, asa ca ma opresc din butonat sa vad despre ce se discuta. Subiectul era OTV-ul si marea nesimtire ce il caracterizeaza in ultima perioada. CTP era, si pe buna dreaptate, foarte revoltat aducandu-si aminte cum, cand a murit Dumitru Tinu, OTV-ul a aratat imagini cu el mort pe la morga, chestie care e putin contrara legilor in vigoare. Dar toata dicutia era centrata in jurul mahalagismului pe care il face OTV-ul referitor la sinuciderea baiatului de 19 ani. De curioasa, am cautat sa vad ce se intampla la OTV in momenele astea in care pe la alte televiziuni lumea e revoltata de maniera in care abordeaza ei si insista pe acest subiect. Ei bine, nu mare mi-a fost surpriza atunci cand am vazut pe ecran imagini cu bietul copil cazut, intins in fata blocului, imagini insistente si filmate din cele mai macabre unghiuri. In acel moment m-am simtit revoltata si scarbita. M-am intors la discutia de pe Antena 3 si am ascultat. Si nu am putut sa nu fiu deacord cu ideea de inchidere a acestui cretin de post, care calca in picioare toata demnitatea umana. Si ce face CNA-ul in acest timp? Le suspenda transmisia 10 minute. 10 minute!!!!!!!!!! Pur si simplu incredibil. Si acum, daca tot au scapat atat de usor, vreau sa vad titlul emisiunii lui Diaconescu in seara asta. Banuiesc ca e aproape identic cu cel dat de mine acestui post. Si mai incepe o calatorie in macabru, cu Lazarus facand reportaje si reconstituiri la fata locului, luand interviuri la vrajitoare si clarvazatoare, despre cum s-au sinucis gemenele da le Cluj.

Sa fie oare Romania noastra ahtiata dupa moarte, violenta si imoralitate? Auzisem ca rating-ul OTV-ului a crescut simtitor in ultimele doua saptamani. E socant cum ne place sa sorbim cu o indiscretie increrdibila necazurile altora. De ce nu discuta OTV-ul moralitatea unor parinti care au fost deacord ca fiul lor sa aiba o relatie amoroasa cu un cadru didactic? De ce nu discuta OTV-ul moralitatea profesoarei care a depasit limitele deontologice acceptand o astfel de relatie? De ce nu se intreaba cum a fost posibil ca un copil sa-si puna capat zilelor deoarece nu era lasat sa frecventeze scoala? Si toate acestea fara scene explicite de la locul tragediei, fara invitati de "marca" precum clarvazatoare si vrajitoare, ci cu un ministru al educatiei care ar trebui sa se autosesizeze in cazuri de acest gen si sa impuna masuri drastice, cu autoritati care ar trebui sa fie mai interesate de siguranta cetatenilor si cu comitete de parinti care ar trebui sa fie mai atenti la nevoile copiilor lor. Ma inspaimanta faptul ca ai mei copii vor creste intr-o astfel de lume in care ideea de libertate de exprimare a fost dusa dincolo de extreme. Vreau un CNA care sa-si faca treaba. M-am saturat de stirile de la ora 5, m-am saturat de Dan Diaconescu in Direct si de alte cacaturi de acelasi gen. Daca pana la un moment dat, cand era vorba de emisiunea Monicai Columbeanu eram de parere ca daca nu ai chef sa te uiti nu te obliga nimeni si ca telecomanda e la tine in mana, nu te retine nimic sa schimbi postul, in acest moment chiar cred ca trebuie luate masuri. Sunt curioasa daca cineva, oricine, ar putea muri linistit stiind ca propriul cadavru poate fi cap de afis pe la toate emisiunile cretine pe care CNA-ul le lasa sa faca rating pe subiecte de genul asta..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu