miercuri, 11 iulie 2007

Mori ...acum ori niciodata!

Buunnn!..In primul rand vreau sa imi urez mie un auto bun revenit pe blog, dupa o pauza lunga. Si daca tot sunt la capitolul reveniri, nu pot sa nu il mentionez pe nemuritorul , highlander-ul de stepa californiana, imbatabilul, invicinbilul Brus Uilis. Din nou,iara si iara, el moare greu, incet si nesigur in mega productia Die Hard patru punct nada. Nici macar nu ma mai obosesc sa ma intreb cand va muri acest razboinic al luminii pe marile si micile display-uri. Doar vreau sa anticipez seria Die Hard 5 virgula zero, desi am in suflet temerea ca producatorii o sa o dea pe zecimale: 4.0, 4.001, 4.007 etc. Deci, precum verbalizam mai sus, in seria 5,0 am o premonitie ca eroul va incerca sa se sinucida, dupa atat stres din seriile anterioare, cu lacrimi se va arunca de pe gadila nori, sau va lua cate un plic de 3 in 1 de Valium, poate poate i se va curma nemurirea. Acum, ce va fi...vom trai si vom vedea! Speranta mea de viata mi-a extins-o pana la punctul in care John McClane va iesi definitiv din peisaj. Haide, Bruce! Hai ca nu mai poti!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu