luni, 6 august 2007

Florian Pittis..."Te iau când crezi ca esti si tu mai bun" ...RIP!!!

Sunt tanar, Doamna, vinul ma stie pe de rost
si ochiul sclav imi cara fecioarele prin sange,
cum as putea intoarce copilul care-am fost
cand carne-mi infloreste si doar uitarea plange.

Sunt tanar, Doamna, lucruri am asezat destul
ca sa pricep caderea din somn spre echilibru,
dar bulgari de lumina dac-as manca, satul
nu m-as incape inca in pielea mea de tigru.

Sunt tanar, Doamna, tanar cu spatele frumos
si vreau drept hrana lapte din sfarcuri de cometa,
sa-mi creasca ceru-n suflet si stele in os
si sa dezmint zapada pierdut in piureta.

Sunt tanar, Doamna, inca aripile ma tin
chiar de ating pamantul pe aproape cu genunchii,
aceasta putrezire ma-mbata ca un vin
caci simt curgand printr-insa bunicile si unchii.

Sunt tanar, Doamna, tanar, de-aceea nu te cred,
oricat mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara
desi arcasi cetii spre mine isi reped
sagetile vestirii, sunt tanar. Buna seara!

2 comentarii:

Anonim spunea...

scoate reclamele din post-ul asta. asa se cuvine...

Anonim spunea...

Este mult mai mult Florian Pittis decat Sunt Tanar Doamna. Imi pare rau ca toata lumea posteaza aceasta poezie. Mai degraba s-ar posta cum o recita dar de ce tot ce vad in ultimul timp se refera la Sunt Tanar Doamna? Hai sa vedem si altele din ce a facut nu doar asta!

Trimiteți un comentariu