luni, 27 august 2007

La loto

Salutare!

Am fost săptămâna trecută, mai exact sâmbătă, la o agenţie loto de lângă Diesel. Cum sunt un novice într-astea, mai cu sfială, am întrebat-o pe doamna de la ghişeu cum fac şi io să câştig. Simplu, zice ea, iei un bilet te joci cu jetoanele din bolul de pe masă şi completezi câte 6 din 49 (doahhhh!) pe fiecare varantă. Dacă vrei una, costă aproape 5 lei, dacă vrei trei, costă 15 lei. Şi am mâzgălit pe hârtie câte 6 cifre/numere, după cum a zis tanti aia, dup[ cum le scoteam din bol. Un jeton eu, unul soţia. Duminica trecută nu mi-a ieşit nici un număr de pe toate variantele şi am zis gata!, n-are rost (mă plictisesc repede şi mai ales foarte repede dacă e pe bani). Dar am păstrat biletul (din greşeală) pentru ca ieri la extragere nenorocitul de noroc să scoată 4 din numerele pe care în mod absolut aleatoriu le-am mâzgălit sâmbăta trecută. Deci eu am biletul de la extragerea trecută cu 4 numere mâzgălite care au ieşit la extragerea de ieri. Adică aş fi câştigat vreo 1100 RON. Funny, ha?

Morala: trebuie să joci, ca să câştigi. Sau nu?

Să ne lămurească Ogică :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu