duminică, 14 octombrie 2007

Am fost la Polus Center Cluj

Da, am ajuns la Polus, în weekend-ul ăsta. Chiar de două ori. Şi vineri şi sâmbătă. Că aşa a trebuit să facă Trigranit cel mai mare mall din sudestul Europei. Ca să vii acasă cu febră musculară, după ce te plimbi. Nu mi-a ajuns o singură zi să mă chiorăsc la toate magazinele. Deşi, dacă chiar vrei, ai putea să le vizitezi pe toate într-o singură zi. Dar dacă ai ambiţia asta, du-te devreme.

Ce mi-a plăcut:

E mare. E spaţios. Nu ai impresia aia agasantă de trolley runover pe care ţi-o provoacă o vizită la Cora sau Kaufland. E aglomeraţie, că doar e prima zi de deschidere, dar în limitele decenţei, dacă te-ai dus acolo cu gândul că te vei relaxa. Şi aici fac comparaţie cu Carrefour. Care are preţuri bune. Şi nişte strategii mişto de fidelizare: de exemplu card de credit prin care plăteşti un produs în şase rate egale cu 1% dobândă pe lună. Asta chiar mi-a plăcut. Magazinele au promoţii consistente. De exemplu, am găsit unul în care la orice produs cumpărat (ţoale) primeai un al doilea gratis. Aşa că nevasta mea şi-a luat o bluză iar cămaşa mea a fost gratis. Cică discount 99% pentru cămaşă. Aşa scria pe bon. Lume multă la Polus, din toate culorile.

Dacă vreţi cu adevărat să va amuzaţi, staţi puţin şi priviţi la oamenii de vârsta a doua/treia care sunt nevoiţi să treacă peste vestigiile romane acoperite cu sticlă. Mulţi, de frică, mai bine înconjoară secţiunea aia de pardoseală sau se opresc contrariaţi şi păşesc cu frică peste ea.

Şi piesa de rezistenţă: dacă ajungeţi la Media Galaxy, întrebaţi unde este expusă noua piesă Philips Aurea şi daţi o fugă până acolo. Absolut fantastice culorile alea HD (Andrei, ia exemplu de High Definition TV :)) şi imaginea...huh, excepţională. Am stat şi m-am chiorât ca prostul la ea. Face toţi cenţii până la 4000 EUR! După cum probabil face şi peştele spadă din Carrefour care costă 99 RON kilul. Da, un milion kilul!

Ce nu mi-a plăcut:

O treime din magazine nu sunt încă deschise. "În curând", "din 26 Octombrie" etc. S-au grăbit să deschidă înaintea Iulius Mall şi au făcut-o cam în grabă. Mai ales că în unele magazine se munceşte la greu la despachetat marfă şi îmbrăcat manechine, chiar sub ochii tăi.

Polus nu e locul unde să mergi cu gândul că o să ai ocazia să mănânci ceva. Şi la Fornetti era o coadă de 20+ minute. La KFC era o coadă de 30+ minute doar până ajungi să dai comanda pentru ceva aripioare. KFC a speriat Clujul, toată lumea stătea acolo la coadă parcă se dădea mâncare gratis şi te plăteau să o mănânci. Zona de Food Court e punctul cel mai slab. Acum sunt deschise vreo 7 fast food-uri pentru o cerere ce le depăşeşte cu mult. Se mai deschide un Mc'Donalds şi vreo două cafenele "în curând". Mult sub nevoile unei suprafeţe de câteva de mii de metri pătraţi de mese şi scaune.

N-au deschis încă cinematografele, pe care eu le aştept. Marks&Spencer e aşa cum am bănuit. De fapt cum sunt multe dintre magazine: scoruri high, frate! Dar asta e OK, sunt oameni destui cu bani în CJ care să le frecventeze. Are şi Clujul trendinezii lui. Numai că ai noştri sunt mai tuciurii. Sunt fie arabi, fie indieni. Parcă s-au înţeles cu toţii să se întâlnească la Polus. Ţigani încă n-am văzut decât puţini. Poate încă n-au aflat toţi de Polus. Trendineze... cât cuprinde şi autohtone. Toate la cafenele trendy, unde o doză de cola e 5 RON. Că e mai cool acolo, decât la Food Court cu plevea. Sau cu arabii.

Nu rataţi: Sephora, InterSport, Hervis, Takko Fashion, iStyle (apple store!), sony center şi TerraNova. Astea, aşa de buzunar simţit :)

PS: Bravo Goian! Steaua a învins Olanda :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu