marți, 20 noiembrie 2007

Elena Bloggerita

În seara asta, mai mult ca de obicei, am vrut să stau la ştiri la PROTV, să vedem cine pe cine a mai sinucis. Simţeam că ceva important s-a întâmplat în ţara asta astăzi.

Şi începe Esca:

Geam picat de la 15 metri în Cluj direct pe trotuar... elevă aruncată de la etajul 7... internet la toate satele din Românica... Elena Udrea a intrat în lumea bloggerilor... Astăzi a fost un soare cu dinţi... !!???!!! HOPAAA ...

"Elena Udrea a intrat în lumea bloggerilor". Eh, asta da ştire!

Şi da. It is true. Blonda de la PD are blog. Are motto în latină. Eu, sincer, mă aşteptam să fie în norvegiană :) Are istorie personală. Damn, are şi poveşti cu liceeni buzoieni simpatici! A propos, "imi creea complexe" la mine la Cluj se scrie cu un singur e. Dar vă iertăm de tura asta. Am şi uitat de ee printr-o vizită scurtă la pagina de poze.

Întrebarea evidentă este: Este Elena Udrea un blogger mai tare decât Ion Iliescu?

Mâine revin să vedem câte reacţii a ridicat în blogosferă.

PS: Spoor la blogat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu