sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Prison break creeaza dependenta

Cand un amic afectat de virusul “Prison Break” mi-a pus in brate un DVD cu cateva episoade, ma asteptam la genul de serial cu care sa-mi omor insomnia care ma chinuia din cand in cand in serile caniculare de asta vara. Nu m-asteptam la ce avea sa urmeze: sa-mi ucid somnul cu premeditare. -prisonbreak.ro.
Mesaj postat de cea care administrează blogul de la blog.prisonbreak.ro. Dar amicul de unde avea "un DVD cu câteva episoade"? S-a pogorât prin Duh Sfânt, vorba lui Horaţiu?

Noroc cu DeCe plus plus.

Oricum serialul ăsta e serialul cu cel mai bun PR ever: word of mouth. Se ştia de Prison Break (imdb: 9.2/10!!, comparaţi cu imdb top 250) cu mult înainte de a se bănui că vreo televiziune vrea să-l difuzeze. Pentru că oricine avea acasă net şi DC a fost tentat măcar o dată să ia un episod şi să vadă de ce-l laudă prietenii săi. Şi, cică, e de ajuns un episod.

Eu, personal, nu m-am atins de niciun episod până nu a fost dat pe PROTV. Cred că din cauză că era prea pe placul tuturor. Nu cunosc pe nimeni care să fi văzut vreun episod şi să fi spus că nu e antrenant. Se ajunsese ca în aceeaşi zi în care se difuza un episod în State, episodul să poată fi găsit pe DC. Practic, se lansa în acelaşi timp în State şi în Observator, pe calculatoarele studenţilor de la Poli. [Evident, clujenii ştiu despre ce este vorba].

Acum, m-a atins şi pe mine virusul. Dar, din abstinenţa mea în a nu viziona serialul pe ecranul de 17 de acasă, forţat până la ultimul pixel, îl aştept, cuminte, în fiecare luni seară. Thank you, Mr. Sârbu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dvd'urile sunt de ceva vreme pe amazon ... nu toata lumea foloseste dece plus plus ;)

Bogdan spunea...

damn, la amazon nu m-am gandit:)

chiar crezi ca "prietenul" s-o fi gandit?

Trimiteți un comentariu