luni, 28 ianuarie 2008

Draga nenea,

Da. Da. Tu, ăla de ai câştigat la loto!

Multumesc că ai luat povara asta de pe capul meu. Altfel, îţi dai seama că dacă nu erai tu, următorul pe listă eram eu. Şi, la fel de evident, este că eu sfârşeam cu minţile luate de atâta bănet. Dar, slavă Domnului!, ai câştigat tu.

Mai am o singură rugăminte la tine, şi după aceea poţi să-ţi vezi liniştit de cheltuit bani. Chestie foarte simplă de altfel: toate ştirile din seara asta s-au dedat la sugestii pentru tine. Cum să pleci în jurul lumii timp de un an, cum să-ţi iei casă şi maşină şi cum să trăieşti până la adânci bătrâneţi de pe urma dobânzii.

Aşadar, eu te rog frumos să alegi tu din groapa de mai jos orice maşină vrei şi să o expediezi în Cluj, pe strada Mehedinţi. O găsesc eu, stai liniştit. Tu doar alege culoarea şi marcă banul. În numele tuturor celor care şi-au mâncat sănătatea stând la coadă pentru o amărâtă de variantă simplă.


Era să uit: du-te şi revendică premiul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu