luni, 4 februarie 2008

M-am lasat Prada tentatiei!




Cine crede ca numa pe la romani se poarta moda contrafacutului se inseala! Numai ca la noi inca ne e rusine cu ceea ce facem si cum la capitolul pragmatism stam cam prost, ne ascundem dupa deget sau mai bine-zis ne bazam pe "incapacitatile" oculare si ale concetatenilor, atunci cand vindem produse cu nume derivate din cele de brand, ex.:PUNA, REEBOOK, ABIDAS etc.
Americanii au scos o intreaga industrie legala din afacerea contrafacutului, si culmea!, chiar le merge. Daca pe mine, un pesimist notoriu cand e vorba de a da banii pe produse de origini dubioase, m-au prins, atunci zic ca totusi au stiut sa se miste.
Daca te plimbi prin mall,(precum voinicul din poza..:)) )te asalteaza vizual oferta de produse de marca, la preturi nesimtit de mici. Ochelarii ce mi-s atasati de moaca nu-s nici mai mult nici mai putin decat ochelari PRADA. Asta zicea oferta de la distanta. De aproape si la un studiu amanuntit, evident ca am descoperit "catch-ul". Asemeni prescriptiilor la medicamente, sub PRADA scria frumos si citet cu Arial Black de 6: "Aceste modele sunt copiate dupa designul unor branduri binecunoscute, dar noi vi le oferim la un pret f. convenabil" (trad. si adaptarea autorului). Dupa ce am incercat cateva perechi si mi-am ales pe cea pe care o vedeti, am zis ca 14 dolari pe un model dragut, merit efortul financiar! Aaa....si totusi, de bun simt pe produs nu s-a grabit nimeni sa ma prosteasca cu vreun nume deviat din numele brandului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu