miercuri, 28 martie 2007

Azi e ziua mea

Astazi e ziua mea. Si eu sunt racita. Cobza. Si manifest toate simptomele ce tin de raceala: febra, dureri de cap, curgeri de nas... Intr-un fel e bine. Se abtine lumea sa ma pupe (mie nu imi place sa fiu pupata). Altfel e nasol. Pentru ca raceala nu imi da voie sa ma manifest asa cum as vrea. Adicatelea sa fac pe grozava, cum fac io de obicei, ca azi e ziua mea. Ca sa rezolv aceasta problema am stabilit ca ziua mea e saptamana viitoare. Adica dupa ce imi trece raceala. Faza naspa e ca saptamana viitoare cand o sa am eu chef de ziua mea, nu o sa ma mai bage nimeni in seama... Trist. Asa ca incerc sa schitez un zambet de fiecare data cand cineva imi zice La Multi Ani! si sa ma bucur, macar putin ca azi e ziua mea. Si pentru ca e ZIUA MEA, primesc tot felul de urari. Cea mai frumoasa urare mi-a facut-o mama. Suna cam asa: "In 28 martie 1983 la 7 dimineata am visat ca imi batea la usa o fetita foarte frumoasa si eu am lasat-o sa intre. In aceeasi zi la 23 si un sfert a venit cea reala. La Multi Ani, draga mamei". Si cu ocazia asta am realizat cat de mult s-a bucurat mama ca am venit eu pe lume....

6 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani :)

Horatiu spunea...

La multi ani Veso! Da, e un pic lacrimogen, da azi se iarta...

Anonim spunea...

la foarte multi ani, in cazul asta! si sanatate! :)

Info SCNet spunea...

La Multi ani si de la Gez ... doar 5 zile intre noi :) ah.. si 1 an

Bem o bere de ziua noastra :)

Bogdan spunea...

sa curga berea! din nou :)

MaTr3o spunea...

La multi ani intarziat, misto blog.... we have the same ranks pe traffic ranking

Trimiteți un comentariu