luni, 19 martie 2007

Alta roata la caruta...

Spuneam ieri ca "blogul" tricolori.ro nu are sanse de reusita pe online. Poate pe print, desi am si acolo dubii serioase. Eu unul am uitat de cand a jucat echipa nationala la un turneu final de campionat european sau mondial. Am cautat putin si am gasit: Euro 2000 (!). 7 ani de absenta. Si tot atatia de sperante desarte.

Dupa ceea ce i s-a intamplat ieri lui Piturca, slabe sanse sa mai prinda tricolorii viitorul campionat european, Euro 2008. Si atunci trebuie sa speram, cu totii, intr-o campanie mai reusita pentru 2010, asta daca pleaca Piturca sau isi baga mintile in cap si renunta la orgolii.

Si atunci, cine va mai fi interesat de tricolori.ro? Un asemenea proiect ar fi fost justificat daca prestatia echipei nationale ar fi condus in final spre o calificare, de-acum istorica, data fiind distanta de la ultima participare. Iar pentru a fi accesat des, are nevoie de continut variat. Eu unul as fi asteptat sa vad cu ochii mei daca s-ar fi calificat echipa, daca ar fi prezentat interes parcursul pana la meciurile efective din 2008 si dupa aceea as fi lansat un asemenea proiect. Dar, cand lansezi pe banda rulanta proiecte de genul: rapidisti, stelisti, dinamovisti, ce mai conteaza unul in plus, chit ca poate esua?

Pe print e altceva. Aici alte legi functioneaza. Nostalgici sunt destui iar revista apare o data pe luna (parca).

Eu as fi lansat la apa un site care ar fi avut succes: unul dedicat lui CFR Cluj, data fiind ascensiunea rapida a echipei lui Bergodi, a numarului tot mai mare de suporteri clujeni si a faptului ca, probabil, din sezonul viitor vor fi 2 echipe din Cluj in Liga I.
Dar asta e doar o opinie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu