luni, 19 martie 2007

Spalatorii de cadavre - postat de un om considerat prost



Am un prieten in USA care a plecat in vara lui 2002 cu viza temporara pentru munca, din aia pentru studenti. Si dus a fost. Nu s-a mai intors ever. Acum ii merge bine. Are omul casa, masa si masina. Si mai are putin si primeste si cetatenie. Nu fara sacrificii, fiti siguri de asta! I-a fost greu mereu. Si nici acum nu ii e mai usor, insa imi povesteste deseori ca merge la munca doar cu gandul ca munca pe care o presteaza il ajuta sa-si plateasca rata la masina si la casa. Si sa-i ramana bani si pentru o bere cu prietenii lui mexicani din Chicago.

Am fost tentat si eu sa-mi iau lumea in cap si sa plec in alte tari. Si daca tot il aveam pe tipul asta in "State", era clar unde puteam sa decolez. Si il intrebam deseori care e cea mai bine platita munca, pentru ca eu vroiam sa fac bani repede ca sa pot veni inapoi in Romania cat mai repede. El imi spunea mereu ca cel mai bine platit job este spalatul de cadavre. Pe bune! Asta cica se platea cel mai bine, pentru ca americanii nu se prea visau ei facand bani sau cariera din asta. Si munca asta se plateste la bucata, cateva zeci de dolari pe cadavru. Deci, daca prinzi un spital/o morga din Bronx, faci bani cu lopata in 8 ore. Asa vorbeam cu prietenul meu, mai in gluma, mai in serios.

Din fericire (pentru unii) spalatul de cadavre se plateste bine, probabil foarte bine, si in Romania. Cum altfel sa consideri ceea ce face astazi jurnalul national in pagina 3? Dupa cum se poate observa si in poza de mai sus. Ziar vertical - MY ASS!

Si da, spalatul de cadavre se plateste foarte bine in Romania: in 2 aprilie se lanseaza Antena 2 cu multi resapati din scena shoubizului romanesc si cu multe ore de clatit una bucata cadavru securist ore in sir. Trebuia sa o lanseze pe 1 Aprilie ca era mai potrivita data cu destinatia postului in grila de programe.

Si atunci sa te mire ca Vadim are televiziune si ziar?
Ar trebui sa ne mire ca Vadim are doar o televiziune si un ziar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu