sâmbătă, 31 martie 2007

Nu vreau ziua barbatului pe telefonul meu!!!

"5 minute erau acum o ora! Inca un motiv pentru care meritam si noi Ziua Barbatului..."

Bai, coae de marketing, nu vreau ziua barbatului pe telefonul meu mobil! Pentru care am avut descoperire de cont pe card si pentru care inca trag si pentru care platesc lunar factura. Nu mi-l platiti voi ca sa imi trimiteti tot soiul de cretinitati pe el! Sa va fie clar! "Tipa voastra de la marketing" sa ma scuteasca cu intelegerea psihicului masculin.

Si numai pentru ca m-ati trezit din somnul de frumusete de weekend, si tot nu mai votez Ziua Barbatului. Si nu mai beau Bergenbier!

PS: Lapona Heineken rulz! Pe asta prietenii mei o stiu. Cu siguranta.
PPS: Culmea e ca abonamentul e pe numele sotiei mele. Vreau sa vad si eu geniile de la marketing care au dat comanda sa se trimita sms-uri cu "Voteaza ziua barbatului" pe numere random.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu