joi, 15 martie 2007

romediablogger vs romediapressman

Ati auzit/citit probabil despre asociatia/demersul unor bloggeri de a fi recunoscuti ca jurnalisti. Daca nu, blogul "oficial" e aici.

Citez:"Militam pentru ca bloggerii sa fie recunoscuti drept Jurnalisti - liber profesionisti"

Nu spun ca e rau, dar nici prea "appropiate" ca sa ma exprim ... delicat.
E ca si cum eu si cu toti prietenii mei pasionati de tamplarie (da, mai bat si eu un cui sau mai strang un surub, din cand in cand, ca toata lumea:)) ) ne-am strange si am face fiecare cate un scaun sau o masa - dar nu prea des, asa ...cam odata pe luna. Si dupa aceea ne-am strange cu totii si am zice: gata, hai sa fim noi Asociatia Producatorilor de Mese si Scaune. Adica: daca vrei sa faci scaune, fa-te tamplar, nu astronaut sau filolog, nu?

Mai interesant este cine sustine acest demers. Adica, sa nu ma intelegeti gresit, dar atunci cand imi plac barbatii "militeaza" pentru acest demers ...ma rog, te intrebi, oare cum se "militeaza" ca sa te poti face blogger-oficial-jurnalist-liber-schimbist.

Dar daca jurnalistii vor sa se faca bloggeri si sa aduca pe online stiri blog worthy , ce trebuie sa faca?

2 comentarii:

Horatiu spunea...

Incerc sa fac un comment serios despre esenta articolului, dar nu pot! Imi tot vine sa te intreb la cat merge un scaun, o masa, sau chiar un dulap. Faci tot mobilierul pentru o casa, nu?

Bogdan spunea...

e destul de scump :)

Trimiteți un comentariu