joi, 5 aprilie 2007

Ai ikee cum s-au pozitionat pe piata?

Daca ar fi mentinut preturile la fel de jos ca in Occident, IKEA ar fi intrat in Romania pe un segment de piata cu prea putini jucatori. Cu preturi putin mai ridicate, retailerul ataca si „felia” unor jucatori precum Mobexpert sau Elvila. In Statele Unite, pe segmentul de preturi scazute sunt foarte multi jucatori, in timp ce la noi, in afara de mobila din depozite sau cea din hipermarketuri, IKEA nu ar fi avut concurenta - Evz
Sursele de pe piata ale Evz au descoperit cele de mai sus. WOW, cata inteligenta!

Daca sunt prea putini jucatori pe piata din Romania, crestem noi putin preturile si intram pe un segment cu o concurenta mai mare. Adica mai bine intram pe un segment cu concurenta mai mare si unde ne batem cu Mobexpertul si cu Elvila decat sa intram pe o piata cu o concurenta mai slabuta. LOL. Sa i-o spuna lui mutu! Se confirma din nou ca piata din Romania, nu doar cea de mobila, nu e dictata de raportul cerere-oferta, ci de raportul smecher-fraieri.

Pur si simplu au ridicat preturile pentru ca si-au permis. Pentru ca asa au vrut ei si pentru ca au putut si pentru ca sunt convins ca in anii urmatori Ikea Romania va avea cea mai mare crestere dintre toate magazinele Ikea din lume. Pentru ca romanul e avid dupa shopping, dupa nou si n-are limite. La credite, la nevoi, la orice care e pe bani. D'aia! Chiar toata lumea ne crede o natie de fraieri?

2 comentarii:

Horatiu spunea...

dureros de adevarat

Alina spunea...

ma prapadesc de ras cand vad cat suntem de fraieri

Trimiteți un comentariu