joi, 5 aprilie 2007

Multumim

Multumim frumos celui/celei care ne-a propus la clujblogfest la categoria cel mai prost blog. Noi ne-am bucurat nespus ca suntem bagati in seama, asa ca va dorim: Paşte Fericit.

Aaa... era sa uit. Va dam noi prima de miel: nu mai fiti suparati, azi-maine vine vremea cand nu vom mai primi nici o prima pentru a fi politically correct.



Update: stiti ce mi-am adus aminte? Anul asta sunt Paştele cailor. De ce?
Pentru ca anul asta si Paştele lui Vasile(ortodox) şi Paştele lui Gyuri (catolic) cad in aceeasi zi si caii pot sa se odihneasca linistiti.

4 comentarii:

Alina spunea...

Iti dai seama ca pentru a ajunge la concluzia ca e cel mai prost blog a trebuit sa citeasca si sa analizeze. Indiferent de nominalizare vommmerge mai departe. Pentru ca ne place!

-- spunea...

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Unknown spunea...

Am sa va spun si voua ce le-am zis si celorlalti: titlul de cel mai prost blog imi va reveni mie, voi sunteti prea amatori in ale scrisului sub orice critica! SA FIE CLAR! Groparu va castiga cel mai necastigabil titlu! Asa cum spuneam si aici: http://idei-locale.blogspot.com/2007/04/rugaminte.html

Bogdan spunea...

gata frate gropar, al tau sa fie. nu vreau sa ma uit la irinel si monica!

Trimiteți un comentariu