joi, 19 aprilie 2007

Vreau sange!

"Va curge mult sânge politic şi multe lucruri urâte vor ieşi la suprafaţă în perioada următoare"- Corina Dragotescu, Ultima Ora.
"TVR va transmite integral, începând cu ora 9.00 cele ce se vor întâmpla pe parcursul zilei în Parlamentul României" - Cosmin Prelipceanu, Jurnalul TVR.
"Ziua cea mai lungă" - Promo Realitatea TV.
Vreau să văd sânge la mine acasă. Vreau să curgă sânge din ecranul televizorului meu LG. Vreau să se scurgă măruntaiele prin butoanele telecomenzii mele iar camera mea să devină un sarcofag al cornutelor din Parlament. Ba mai mult, vreau să leşin din mirosul degajat de hoiturile lor muribunde prin mufa de VideoIn din spatele televizorului. Vreau să pot spune: România e mai tare decât toţi spartani în acţiune iar "300" e desen animat pe lângă ce se vede în televizorul meu.

Vreau să pot spune mâine că decapitaţii, spânzuraţii şi leşinaţii din Parlament au demis un preşedinte. Şi în duhoarea degajată de actul lor inconştient au decedat pe capete, fără a mai apuca să lase fotoliul din Parlament moştenire vreunui nepot.

Vreau să pot spune după măcel că da!, acest catharsis sângeriu a adus o viaţă mai bună pentru mine. Asta aş vrea eu să pot spune mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu