joi, 19 aprilie 2007

Zorro a disparut...

Ieri sera, presedintele jucator a iesit iar in fata natiunii. Dar de data asta am avut in fata ochilor un alt fel de Traian Basescu. Un individ care brusc nu mai e Zorro de Romania, nu mai e Vlad Tepes in varianta moderna, ci un tip care a iesit pe sticla pentru a face apel la liderii politici ca sa se calmeze. Cel putin asta am inteles eu. Bine, ca i-a trecut repede domniei sale atitudinea de slab si speriat, cand si-a adus aminte de Geoana si de biletel. Apropo de biletel, traiesc cu senzatia ca ne aflam intr-o lume a conspiratiilor cretine, unde biletelele te pandesc de dupa usa si asteapta sa te tranteasca la pamant. Din aceasta cauza o sa-i rog pe colegii mei de birou sa nu mai lase listele cu ce-si doresc de la magazin la mine pe birou, ca poate cine stie ce o sa se intample si in ce rahat mai intram. Caci serviciile lucreaza! Revenind la bravul nostru presedinte, m-a uimit nonsalanta cu care a recunoscut ca s-a interesat de unii si de altii pe la telefoane, si modul in care a facut din asta o chestiune total neimportanta. Zice el: "Va asigur public ca nu am vorbit cu acesti oameni niciodata de la initierea procedurii de suspendare si pana acum. L-am sunat pe Secasiu care mi-a confirmat ca judecatorul Kozsokar Gabor are aviz ca nu a facut politie politica. Din contra, el a fost urmarit de organele de Securitate. Aspazia Cojocaru are aviz de de la CNSAS de colaborare cu fosta Securitatea, dar nu a participat la dezbaterile in urma carora s-a dat acest aviz. De Nicolae Cochinescu nu stiu nimic." Deci domnu presedinte s-a interesat despre situatia judecatorilor, dar nu i-a sunat sa ii ameninte. Ce om corect! Ciudat e ca domnul presedinte isi permite sa spuna public cum ca doamna Aspazia a facut politie politica, atata timp cat in chestiunea respectiva nu exista o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila. Aviz? N-are valoare. Pentru asta io l-as da, in alea 5 minute in care isi da demisia, in judecata. E de penal domnu' presedinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu