Reclama îţi plăteşte maşina zice Cotidianul.
Andrei zice că nu e chiar aşa şi citează Săptămâna Clujeană.
Contractul se găseşte aici. Multe chichiţe şi subterfugii pentru a stabili foarte clar: clientul nu prea are niciun drept.
Acuma: ei se laudă că au 435 de maşini care deja poartă însemnele Autopres şi alte 1500 în stand-by. Ieri am fost prin Cluj pe jos. Să-mi plătesc Orange-ul. Şi am numărat 8-9 maşini brănduite în mai puţin de jumătate de oră, după care m-am lăsat păgubaş că pierdusem şirul. Toate erau brănduite cu logo-ul firmei după cum se vede şi în poza din Săptămâna Clujeană. Există şi unele maşini care poartă însemnele unui alt sponsor: KO Racing. Dar marea majoritate dintre maşini, cam 80%, după câte am văzut eu prin oraş, poartă doar însemnele Autopres. Să spunem că în medie, ei plătesc 120EUR, în loc de 150, valoarea maximă până la care plătesc ratele în schimbul spaţiului publicitar de pe maşina clientului (portiere, capotă şi aripi faţă).
Un calcul simplu: 435 de maşiniX120EUR/lună= 52,200EUR/lună. 80% din suma asta e clar pentru autopromovare, deci cam 40,000 EUR/lună. Şi afacerea merge din toamna lui 2006.
Ori au al naibii de mulţi bani pentru autopromovare, ori nu-şi plătesc toţi clienţii, uzând de prevederile contractuale mai mult decât avantajoase pentru Autopres. Ce să fie?
skip to main |
skip to sidebar
The brain playground blog
marți, 15 mai 2007
Contact:
ideilaschimb[at]gmail[dot]com
Promo: Link platit cu multe beri: The Best MediaTweet box
Mai citesc:
Blog Archive
-
►
2009
(13)
- noiembrie 2009 (1)
- mai 2009 (1)
- aprilie 2009 (5)
- martie 2009 (2)
- februarie 2009 (4)
-
►
2008
(63)
- noiembrie 2008 (1)
- septembrie 2008 (1)
- iulie 2008 (4)
- iunie 2008 (8)
- mai 2008 (2)
- aprilie 2008 (5)
- martie 2008 (9)
- februarie 2008 (17)
- ianuarie 2008 (16)
-
▼
2007
(442)
- decembrie 2007 (17)
- noiembrie 2007 (29)
- octombrie 2007 (33)
- septembrie 2007 (13)
- august 2007 (23)
- iulie 2007 (25)
- iunie 2007 (63)
- mai 2007 (74)
- aprilie 2007 (89)
- martie 2007 (76)
Tag cloud
advertising
alte bloage
alternativ
auto
Blogger
business
cariera
Cluj Napoca
clujblogfest
cultură
educatie
Filme
Firefox
fotbal
fun
gmail
google
Google Adsense
handbal
international
internet
lacrimos
Mutu
muzica
news and links
nu fotbal
online
personal
polemici
politică
presa
privacy policy
publicitate
reclama
România
sanatate
schimb de idei
secu'
sport
spot
stupid
telefonie
TV
U Cluj
UE
US
viral
web2.0
windouz
Copyright 2010 Shining Glow . Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates Wordpress by thebookish
2 comentarii:
N-au deloc bani de promovare, smecheria e alta. E un joc piramidal. Ei primesc comision la fiecare masina vanduta prin ei. Nu exista dovezi in sensul asta, da' am eu informatii ca la o masina de aproximativ 10 mii de euro (cu variatii) primesc comision cam 600 de euro. Deci daca eu imi iau masina prin ei, ei au patru luni asigurate cheltuielile cu mine. Ce se intampla dupa alea 4 luni ? Nimic, doar ca in alea patru luni se inscriu o multime de fraieri. Drept pentru sistemul se autofinanteaza excelent, fara sa vinda nimanui publicitate, atata vreme cat merge. Ca un fel de caritas. Cand nu va mai merge, o parte din clienti, aia care oricum si-ar fi luat masini, vor incepe sa le plateasca singuri, iar aia care se bazeaza pe banii auto pres ca sa-si plateasca masina vor ramane cu buza umflata, dar si cu avansul si cheltuielile initiale pierdute.
Foarte plauzibil!
eu aveam unele dubii inca din momentul in care am aflat ca ei te trimit frumos la anumiti dealeri si ca doar cu aia lucreaza.
la urma urmei: reclama lor era mai bine plasata pe un mercedes C Klasse sau o toyota avensis decat pe un polo.
Trimiteți un comentariu