miercuri, 2 mai 2007

Despre ClujBlogFest

Am fost şi eu la festivitatea de premiere a ClujBlogFestului.

A fost interesant că numai eu, Horaţiu, tanti de la bar, vreo două ziariste şi un cameraman n-am fost premiaţi. Asta nu înseamnă că în locaţia cu pricina au fost prezenţi toţi premianţii tuturor categoriilor. Nici vorbă. Dacă veneau toţi, probabil puneam de-adunare chiar frumuşică şi poate de un buli după.

Ce rost mai are să-ţi faci atâta promovare: că eşti nominalizat, că să te voteze lumea, că eşti nominalizat la mai multe categorii, că de ce eşti nominalizat la categoria AIA şi la final nici să nu apari la premiere?

Din câte am înţeles eu, la putere sunt serialele americane şi U Cluj. Astea-s populare, astea au câştigat. Şi JEG, care e JEG.

Felicitări lui Andrei, pe care în sfârşit l-am văzut în carne, oase şi trilulilu, Alexandrei şi lui Tihi.

Noi am ajuns la final aşa:
-pe 6 la cel mai informativ;
-pe 4 la cel mai bun colectiv;
-pe 6 la cel mai bun design;
-pe 4 la cel mai bun de analiză;
-şi n-am luat nici un vot la cel mai prost blog. Asta e cel mai bine, având în vedere că la celelalte categorii locul 6, spre exemplu, înseamnă a doua jumătate a clasamentului :).

VA MULŢUMIM PENTRU VOTURI. CU BLOGFEST-UL NE VEDEM LA ANUL.

VOI ŢINEŢI APROAPE!

2 comentarii:

Anonim spunea...

multumesc pentru felicitari :) cat despre partea cu la anu'... mai vedem :)

Bogdan spunea...

hai mai, doar nu te lasi. noi vrem pe podium, macar la una dintre categorii:)

Trimiteți un comentariu