miercuri, 2 mai 2007

Multumiri

Zilele trecute eram in culmea disperarii datorita coincidentei dintre referendum si nunta mea, care era planificata de un an de zile. Ei bine s-a rezolvat. Si pentru asta tin sa-mi multumesc mie, ca sunt fata desteapta. Si atat. Asta deoarece oamenii pusi sa se ocupe de bunul mers al treburilor orasului sunt de-o incompetenta inimaginabila. Habar nu au de lege sau de obligatiile care le revin. Ce-au zis ei cand am sesizat primaria? Ca se poate sa fie si sectie de votare si bairam la un loc. Brava domnilor! Dupa ce am insistat o saptamana intreaga s-au luminat si au mutat sectia. Bine, asta a fost un eveniment fericit. Ii stiu pe altii pe care i-au dat afara din sala ca sa-si faca ei referendum. Nasoala treaba. Cu toate intamplarile astea, m-am lamurit. Tot strigam noi ca Parlamentul, ca Presedintele. Jaba! Tre sa ne luam de astia mici prima data, astia mici care stau prin birouri de ani de zile si habar nu au de lege. Ce pretentii sa ai de la parlamentari, daca birourile administratiei locale sunt pline de cafengii si pipaciosi, care nu se ocupa de ce trebuie sa se ocupe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu