luni, 21 mai 2007

Multumesc, marinarule!

Mulţumesc, marinarule pentru că mi-ai alungat orice dubiu: am votat bine pentru un preşedinte cioditor!

Am votat la fel cum am votat şi în 2004. De data asta cu o anumită reţinere. Sunt conştient că actualul "Băsescu" politic nu mai este acelaşi de acum 3 ani. Doar produsul media este acelaşi. Poate că da, chiar puterea l-a schimbat. Sau poate că pe Băsescu nu l-am cunoscut cu adevărat atunci când se lupta cu balaurul PSD. Şi am închis ochii larg atunci când CTP zbiera din toţii rărunchii în "Gândul": Casa din Mihăileanu, domnule Preşedinte!

Produsul media e acelaşi: dreptate şi adevăr istoric, nu corupţiei!, jos mafia. Acelaşi produs media care cheamă boborul la întâlniri nocturne o dată la trei luni, tot aşa cum un marinar îşi cheamă ibovnicele atunci când nava lui poposeşte în vreun port. Acelaşi produs media care se scaldă în mulţime periodic şi face pe naşul găozarilor.

Am fost fraier că sâmbătă am avut o reţinere. Trebuia să intru cu inima împăcată în cabină şi să pun fără ezitare ştampila acolo unde am pus-o. Pentru că eu n-am nevoie de un preşedinte care nu e cu nimic mai presus decât "hoardele de români" care mişună pe străzile Londrei, Parisului sau ale Romei şi nu se sfiesc să îşi însuşească bunurile altora. Pentru că oricât de insistentă a fost ziarista respectivă şi cu toate că era angajata mogulului oligarh, trebuia să rămână fără un bun personal şi făcută "ţigancă împuţită"? Pentru că vreau să ştiu care bobor legitimează limbajul şi comportamentul ăsta suburban.

Am înţeles că tot românul îşi mai bagă penisul în ea de viaţă atunci când e nervos. Mai vorbeşte deocheat şi scuipă injurii când se oftică. Dar măcar închide uşa cortului să nu-l audă tot satul.

Darius să fie mulţumit că a rămas cu telefonul şi doar cu "puiuţ de comunist".



Unde sunt acum hoardele de intelectuali, să facă apeluri publice şi să semneze scrisori deschise pentru Băsescu? Să vă aud acum... Faceţi o scrisoare deschisă acum, apăraţi-l, pupaţi-l şi fiţi voi poporul care legitimează prostia de a nu fi închis telefonul şi mitocănia făţisă.

Cei care n-aţi votat sâmbătă, luaţi loc în banca voastră şi asteptaţi să treacă zilele şi mandatele demnitarilor peste picioarele voastre obosite de tranziţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu