luni, 21 mai 2007

Republica mea, Banania

Reacţii după filmuleţul cu "ţiganca împuţită":

Mathilda,
Nu ar fi cazul ca jurnalistii, in loc sa faca pe victimele,
sa invete ce inseamna limitele bunului simt?

Dar de respectul vietii PRIVATE auzit-ai??Tie ti-ar place sa
fii filmata si cind iti faci nevoile??In tarile civilizate,
"fenomenul"paparazzi se pedepseste daca se da in judecata
si de multe ori o iau peste ochi pe loc!Ce legatura are cump
araturile cu presedentia!

catel, OARE?
sint e siteul lui voiculescu? ah , nu e de mirare, omul a vr
ut sa o invite pe madam prostie la cotro si ce a iesit... ha
i mai fabricati,....pe de alta parte eu unul as fi fost mai
diplomat, i-ss fi spart aparatul ca oricum avea nevoie de u
nul nou, normal pe banii mei

mihaela , telefon jurnalista
Nu presedintele are tupeu ci ziarista care nu are limite .Di
n pctul meu de vedere presedintele a fost foarte calm , eu i
-as fi dat o palma

constantin, costel
Daca o mananca in fund ca pe maimuta! Asa ii trebuie ziaris
tei daca are tupeu..!!! Eu o luam la bataie !!!

cristina,
pentru ziarista respectiva calificativul dat de presedinte,
de "tiganca imputita", a fost mai mult decat un compliment
. la nesimtirea de care a dat dovada merita mai rau. BRAVO B
ASE!!!

Tybyx, sa va fie rusine
Sa va fie rusine...Antena1, Antena2, Antena3!!! Ati facut-o
special...aia nu e ziarista...e o sacala!!! Nu asa se face p
resa in Romania!!! Mai ales ca Selgros este interzis sa film
ezi!!! Rusine sa va fie cu toata presa voastra si cu Voicule
scu cu tot!!!
Doar câteva dintre reacţii. Trist este că şi vocile bloggerilor adoptă aceeaşi atitudine. Felicitări!

Country people,
country country!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu