luni, 23 iulie 2007

(De)mersul trenurilor

CFR sa ne traiesti. Si nu echipa de fotbal, ci Aleile Feroase Romane. Inca o data nu s-au dezmintit in mare de prostie in care fac scuba diving in fiece zi. Duminica dimineata, conform planului facut de a mea prietena, urma la 7 AM sa luam Rapidu' de Bucharest-Oradea din treno-gara Cluj-Napoca. Destinatia: Oradea! Ne-am prezentat ca doi oameni parolisti ce suntem la 6 jumate dis de duminica sa achizitionam din fondurile noastre private doua bilete de voie in sus numita garnitura feroviara. Dupa cinci minute in care am batut pasul in fata ghiseului pana sa catadicseasca doamna sa ne bage in seama, ce dupa moaca puteam sa jur ca e mama lui Dl. Goe, aceasta ne-a replicat sec: Trenul are doar vagoane de dormit si cuseta! Iar bilete la acest tren nu se dau! Natiofrantacatiamdreso!
Am ramas muti, de aceea va impartasesc in scris aceasta experienta. Adica, cum?! Voi sa nu stiti ca daca vrei sa ajungi la Oradea cu trenu' trebuie sa iei masina? Ca CFR-ul s-a gandit ca pe o ruta destul de circulata sa nu bage un vagon normal de calatori, doar cusete si vagoane de dormit? Hai Dinamo! ca de Rapid m-am saturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu