miercuri, 18 iulie 2007

Excelenta Sa, Specialistul PIAR!

PR in sus, PR in jos, PR pe diagonala....M-am saturat de toti fandositii cu PR-ul lor care isi acorda diplome intre ei, vorbind in slang-ul publicitaro-pr-istic in care tot al doilea cuvant rostit este "brand". Singura mare realizare a acestori 15 mii de specialisti in PR care au rasarit mai ales pe plaiurile lui Bucur, este ca au facut un brand numit PR. Nu sunt cel care sare in evidenta opunandu-se curentului, dar asta nu inseamna sa fii de acord cu apucaturile acestor specialisti care premiaza o masinarie industriala numita PR, care are menirea de a scormoni zilnic, de a inainta pas cu pas, de a modela movile de pareri si opinii contrare sau nefavorabile intr-unele pozitive, de a pune caramida pe caramida si inalta garduri transparente de protectie...of...si analogiile pot continua la nesfarsit. Asadar, un buldozer, o roaba, o caruta parca nu are ce cauta la categoria cea mai frumoasa masina a anului, cea mai creativa, cea mai cea....don't you think? Si atunci cand primesc newsletter-uri cu aceste stiri ce descriu a nu stiu cata gala de PR Award, mai ceva ca premiile Oscar, butonul DELETE e singura mea optiune. Astept cand PR-ul la noi in frumoasa si surprinzatoarea Romanie se va face pe bune si nu va fi doar ridicat in slavi si pus bibelou de portelan. Hai sa si muncim si sa excelam in fapte si actiuni, nu pe diplome pasate intre noi si gadilindu-ne orgoliul de mari PR-isti!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cândva au fost politrucii...acuma avem PR-işi :)

Trimiteți un comentariu