luni, 30 iulie 2007

Sloganul secolului!

Poate că mulţi ar fi crezut că Nike şi-a adjudecat titlul la capitolul sloganul secolului şi totuşi specialiştii au decis. Nu este vorba "specialiştii" autohtoni, ci chiar cei de la prestigioasa revistă Ad Age.
Aşadar....locul 1 merge la....
"Diamonds are forever". Onoarea le revine celor de la De Beers, o fabrică de exploatare diamantiferă din Africa de Sud. Cine ar fi crezut?
Evident locul doi revine pe drept celor de la Nike:
"Just do it"
Podiumul este completat de cei de la Coca-Cola:
"The pause that refreshes"
Top 10 continuă cu:
4. Tastes great, less filling (Miller Lite)

5. We try harder (Avis)

6. Good to the last drop (Maxwell House)

7. Breakfast of champions (Wheaties)

8. Does she ... or doesn't she? (Clairol)

9. When it rains it pours (Morton Salt)

10. Where's the beef? (Wendy's)

Desigur, ar mai fi de menţionat şi alte câteva:
Look Ma, no cavities! (Crest toothpaste)

Let your fingers do the walking (Yellow Pages)

Loose lips sink ships (public service)

M&Ms melt in your mouth, not in your hand (M&M candies)

We bring good things to life (General Electric)

P.S.: Aşa cum bine observa Horaţiu, acest top pare a fi întocmit doar în limitele graniţelor americane. Oare un adevărat World Wide Top 10 cum ar arăta?

Un comentariu:

Horatiu spunea...

Unde e Wassup? Nothing, having a Bud, watching a game....merita cel putin un loc in primele 10!

Trimiteți un comentariu