joi, 26 iulie 2007

Brand de Cluj

Evenimentul zilei - Transilvania are astazi un supliment care trateaza problema unui brand al Clujului. Pornind de la un studiu al Metro Media Transilvania, se incearca identificarea principalelor locatii, evenimente, personalitati, chiar companii private care sunt identificate cu Clujul. Mi se pare ciudat ca firme ca Jolidon si Farmec nu si-au gasit un loc in sondaj.

De asemenea, printre respondentii din alte orase, carora le sunt cerute opinii despre Cluj, se gaseste un domn electrician din Iasi, care pune pe locul 3 al preferintelor personale Biblioteca Judeteana din Cluj.

Trecand peste reclama pentru UBB, 2 pagini e totusi cam mult, sunt nemultumit de numarul mic de specialisti carora le sunt cerute pareri. 3 oameni din advertising si primarul Boc emit principalele puncte de vedere.

Personal, cred ca dezvoltarea orasului pe ideea de "centru de servicii" este cea mai buna alternativa. Sunt constient de valoarea ca centru universitar, dar mi se pare o dimensiune mult prea mica pentru a sustine un brand unitar. Dezoltarea unor investitii de mare amploare - Nokia, existenta unor puternici agenti economici - Banca Transilvania, Jolidon, Terapia, Farmec etc, sustin dezvoltarea orasului pe ideea apropiata mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu