vineri, 10 august 2007

Maical, maicaaaaaal!!!!

Am un obicei destul de constant de a ma da pe youtube si de a viziona clipuri ale melodiilor care in copilarie nici nu banuiam ca au trecut de banda de caseta audio. Am avut nespusa placere sa vad si eu performante de la Boney M, Abba, Cat Stevens si lista e prea lunga pentru ca sa ii insir pe toti aici. De fapt, am altceva de zis.... Azi am avut o pofta nebuna de a vedea ceva cu regele pop-ului, cu cel care si acum ma face sa ma intreb: E "black or white"?. Mi-am adus aminte de nebunia din '92, cand Regele a venit la Bucharesti, cu lacrimile de durere ale adolescentelor care suferea de inima albastra pentru Maical. Si...cum ma uitam eu la un videoclip cu Maestru' miscarilor bruste am avut o revelatie...dintr-un rationament picat din senin. Omu' asta prin anii aia pe langa operatiile proprii, mai opera si in domeniul faptelor de caritate, facea lobby pentru nevoiasii din lumile a treia, patra si a cincea. Apoi mi-am amintit ca acu cativa ani se zicea ca e falit din cauza proceselor de pedofilie si altele. Ma gandeam ca in anii lui de glorie internetul era folosit doar de armata americana, decum sa ai site-uri proprii si alea alea...Apoi, dintr-un rationament pur eclectic mi-am zis: Bai, omu' asta are site? Ca daca zvonurile erau adevarate, sigur nu avut parale si chef sa isi traga site, cand trageau altii de el prin tot felul de procese. Cu ajutorul lui Google am dat de capatul acestei probleme: www.michaeljackson.com. Am ramas cu un gust amar! Parca totusi merita mai mult Maical al nostru..nu doar o jena de site, cu ads-uri de Google, cu o grafica de cacao.... Ma gandesc ca poate se gasesc un Php-ist mai milos, un web designer cu reminiscente placute din anii '90, care sa ii ofere lu' Maical un site care, zic eu, il merita. Maical, you are not alone!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu