luni, 3 septembrie 2007

Revenire spectaculoasa

E drept, n-am mai scris de mult pe aici. Nu prea am scuza, dar a fost o vara incarcata. Din toate punctele de vedere. Numa bine am luat si eu o pauza pana se intorc politicii din vacanta, ca sa am subiecte. Da pana sa ajung la motiunea PSD-ului si la europarlamentare, am niscaiva probleme care tin de aria personala si pe care simt nevoia sa le fac cunoscute. In primul rand vreau sa felicit Evenimentul Zilei pentru ca a sesizat ceea ce eu trebuie sa suport in fiecare dimineata: romanii nu stiu sa foloseasca apa si sapunul. De un an de zile ma intreb cum dracu reusesc unii sa puta dimineata cand pleaca la serviciu. Da nu este autobuz in care sa ma urc si sa nu dau peste unul care miroase de-ti pica nasul jos. Sincer acuma, cred ca ar trebui sa impartim sapun gratis pe strada, detergent, si bonuri pentru plata la apa, poate invata si ai nostrii sa se spele inainte sa iasa pe usa.

In al doilea rand, vreau sa fac un apel catre toti taximetristii, toate coafezele si manichiuristele: taceti! Nu toata lumea care se urca in taxi, care se aseaza pe scaunul de la coafor sau manichiura are chef sa stie de ce boli suferiti, ce mancati dimineata sau ce deodorant folositi. Sincer acuma, asta cred ca e o manie a tuturor care lucreaza in domeniile mai sus mentionate. Simt nevoia sa stie toata populatia care le calca pragul ce mananca, cum dorm, cum se spala si cati ani au copii lor. Eu una nu am chef, mai ales dimineata cand ma urc somnoroasa intaxi, sau dupa-masa, dupa o zi infernala de lucru. VREAU SA TACETI!

Un comentariu:

Bute spunea...

Exact ce spuneam si eu pe blog. Am crezut ca numai eu am probleme de genul asta dar vad ca mai sunt si altii. Bine ai revenit si doamne ajuta sa se rezolve "problemele personale".

Trimiteți un comentariu