miercuri, 31 octombrie 2007

Gata, ne mutam cu totul pe online!

Nu pot decât să salut startul pe online al citynews.ro. Arată foarte bine. Din partea mea, singura problemă este ca au pus icoana de rss în josul paginii. Mai poţi să te abonezi la rss-ul lor şi printr-un click pe undeva prin dreapta sus, intr-un soi de secţiune "META". Dar e prea ascuns acolo. Designul e curat, destul de aerisit şi user friendly. Au codul trafic.ro inserat, dar încă e aşa fresh că nu l-au activat. Trebuie să apreciez content video propriu şi, mai mult, video player propriu. Parcă e nasol să fii evz sau hotnews şi să ai clipuleţe de pe youtube. Dar asta e părerea mea.

Cei care l-au dezvoltat au făcut o treabă foarte bună. Poate deveni o poveste de succes, poate nu chiar la nivel naţional, aşa cum vrea unul dintre cei care a dezvoltat conceptul, dar va deveni cu siguranţă o poveste de succes.

Nu pot să-mi explic alegerea televizorului ca element pentru logo. Însă s-au gîndit, probabil, că TV-ul e asociat automat cu ştirile, sau cu diseminarea de informaţii. La o primă vedere, logo-ul luat ca element separat, individual, te duce cu gândul la un braintv sau un trilulilu.

N-am avut răbdare să răsfoiesc chiar toate secţiunile, dar la nivel de conţinut pare OK. Îmi place că se vrea şi interactiv prin secţiuni de genul "ai o ştire?" sau "subiectul cititorilor".

Mai sunt aşteptaţi pe online Rareş Bogdan şi Tavi Hoandră, care sunt în beta deocamdată. Şi ambii la Ziua de Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu