vineri, 13 aprilie 2007

Sport pentru natiune

Mogulul Sârbu a simţit mirosul dulce al sângelui de microbist ce musteşte prin toţi porii site-urilor de sport.

De asta şi-a dat seama şi concurenţa. Tolontan face aici un remember util pentru a descifra strategia care va orienta trustul mediapro înspre constituirea unei viitoare publicaţii de sport: "In decembrie 2007 expira perioada de gratie de 5 ani in interiorul careia Sarbu era conditionat sa nu detina un ziar de sport. Clauza era parte a contractului din decembrie 2002, cind a vindut ProSport catre Ringier cu o suma de aproximativ 7 milioane de dolari."

Cel mai puternic trust media din România cu drepturi de retransmitere pentru cea mai puternică competiţie fotbalistică de pe planetă nu putea să ducă lipsă prea mult timp de un titlu print pe măsură. Deja pe online se straduiesc şi ei cât pot şi lansează sport.ro.

Astăzi am aflat că mogulul nostru vinde două titluri cu renume Playboy şi Maxim.

Îşi strânge oare Sârbu banii pentru lansarea unui viitor titlu print care să concureze gsp şi prosport?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu