vineri, 18 mai 2007

Bye bye

Am dat o şansă unor bloguri recent apărute ale unor ziariste/ziarişti. Degeaba. Unele se încăpăţânează să fie scoase din reader.

Nu întotdeauna offline-ul (TV sau print) poate aduce pe online aceeaşi persoană în două ipostaze profesionale identice. Adică una eşti pe sticlă sau pe foaie şi alta pe blog. Chiar dacă te străduieşti.

În sensul acesta, ia de aici atitudine civică:
Basescu este in fruntea tuturor sondajelor. Invariabil, 65-70% dintre romanii care merg la vot nu sunt de acord cu demiterea lui. Ne spune acest procent ceva? Eu zic ca nu! Este foarte important sa stim si cati dintre noi voteaza. Ati putea spune ca acest lucru nu este relevant. Cei indiferenti nu au dreptul sa vortbeasca. Va contrazic! Eu nu ma duc la vot, dar imi pasa ce se intampla in tara asta. Deci contez, iar atitudinea mea spune ceva.
Păi de unde naiba să contezi dacă nu te duci la vot? Atitudinea asta de "nu merg la vot" pentru mine nu spune nimic.

"Cei indiferenţi nu au dreptul să vorbească."
Vă contrazic pentru că eu nu mă duc la vot, dar îmi pasă ce se întâmplă în ţara asta"

Dacă stai zi-lumină pe TV să-l vezi pe Băsescu sau pe Tăriceanu la trântă, nu înseamnă că îţi pasă. Înseamnă că vrei să fii informat sau asta ţi-e meseria. Dacă îţi pasă de ţara asta, ai avea o opţiune şi ţi-ai asuma-o. Prin vot, nu prin indiferenţă.

N-am nevoie de bloggeri de-ăştia. Deci, GATA: eject, bye bye, out of RSS Reader.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu